Tuesday 18 July 2017

Tera or Mera Rishta

تیرا اور میرا رشتہ ایسا ہے 
جیسے سَر اور چادر 
جیسے گہرے پانی میں گُھور اندھیرا 

تِیرا اور میرا رشتہ ایسا ہے 
جیسے دو دیواریں 
ان دیواروں سے جڑتے بنتے سارے کمرے 
ان کمروں میں رہتے سَنگی ساتھی 
تیرا اور میرا رشتہ ایسا ہے 
جیسے پانی مَچھلی جیسے مَچھلی پانی 

جیسے سَات سمندر کے سارے قطرے 
مل کر کوئی قِصہ چھیڑیں 
کوئی ایسا قِصہ 
جسے رَب نے لکھا 
تیرا اور میرا رشتہ ایسا ہے

جیسے کوئی سوالی ۔
بس تُجھ کو مانگے 
وہ خالی ہاتھ دکھا کر تجھ سے 
تجھ کو مانگے ۔۔
جیسے گُتھ مُتھ جنگل 
جنگل میں گرتے سارے پتے 
جو اک دوجے کے دکھ پر 
رونے والے 
تیرا اور میرا رشتہ ایسا ہے 

جیسے تُو اور سایئں 
جیسے مسری میٹھا 
جیسے ساری عمر کے تھکتے ٹوٹتے 
آخری لمحے 
جو تیرے میرے 
مجھے ڈھونڈ کے جانا 
اور ٹوٹ کے چاھنا 
تیرا اور میرا رشتہ ایسا ہے 
جیسے کچے دھاگے کی پکی ڈوری
جیسے سَر اور چادر...!❤

Did you like "Tera or Mera Rishta"?